-->

Friday, June 10, 2011

Bahasa Wempitz!

Eeei, I shuke taw bahasa wempitz! Kamoo nie sumew pandai ke gunew bahasew wempitz niew?! Kalau tak sukew, tak payah laa nak kec0h-kec0h! Eei, apew-apew ajew la u all sumew niew!
Ahaa, ini la golongan yang Amai tak suka. Bukan golongan rempit, tapi golongan yang gunakan bahasa rempit ni. Apa kes korang nak guna bahasa rempit yang hanya kau seorang je yang faham?! Haha, Amai sekali pun tak faham dengan bahasa rempit ni. Korang nak sangat ke cakap pelat? Cehh, tunjuk comel konon!

Korang tahu tak, korang merupakan ranking pertama golongan yang paling gedik, nak tunjuk cun! Hehe, ada Amai kisah kalau korang tak puas hati dengan Amai? Apa motif ek bila korang guna bahasa ni? Amai tengok la kan, tak ada faedah korang guna bahasa ni. Macam menggedik semacam je. Dah tu bila chat dengan lelaki, lagi la makin bertambah A+ bahasa rempit korang. Haihh -.- Alaa, lelaki pun ada jugak yang guna bahasa nie. Hehe.

Daa, bye and assalamualaikum ;)

P/S: Bubyew sumew!

2 comments:

BuDaK cOmOt said...

Sumpah. sangat susah nak baca ayat-ayat yang banyak wwww nie...geli tekak baca.

Muhd Aqmar said...

@BuDaK cOmOt Yeahh, so true. Memang susah nak baca bahasa wwwwwww ni. Hahaha.