-->

Friday, June 10, 2011

Akademi Fantasia 9


Akademi Fantasia 9 tak lama lagi akan melabuhkan tirainya Ahad nie. Ingat eh korang, Ahad nie. Bukan Sabtu esok. Sabtu esok, Konsert Kenangan AFNIL. Ahaa, konsert nie Amai memang nak tengok. Bekas peserta AF musim-musim lepas akan berkumpul untuk bertanding semula. Tapi bukan pasal konsert nie Amai nak cakap, tapi nak cakap pasal Akademi Fantasia 9.

Amai pun tak ikut sangat Akademi Fantasia nie. Tapi kadang-kadang sempat jugak tengok diari dekat Astro Ria tu. Yeahh, to be frank, mereka semua nampak gedik dalam tu! Tak kira la lelaki perempuan. Semua gedik. Yang lelaki, tunjuk macho. Yang perempuan, control ayu. Wehh, apa benda nie?

Haha, lagi satu, korang nampak fake sangat dalam tu! Haiyaa. Apa kes nak terjerit-jerit dalam akademi tu? Tak ke korang nie nampak sangat control ayu/ macho. Amai pun ada jugak fikir, dorang nie semua berlakon je dalam akademi tu, nak buat menarik lagi. Cehh, pffttt!

Bhaaa. Kerja mengkritik je. Hehe.. Dengar kata, konsertnya akan diadakan berdekatan masjid? Haihh -.- Tak ada tempat lain lagi ke?

P/S: Maharaja Lawak lagi best! :))