-->

Friday, April 16, 2010

update !

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum ! Hehe :D Dah lama tak update blog nie kankankan? Ok lorh, suda di update. Tak perlu bising-bising. Dimulakan dengan sambutan Maulidur Rasul di HSBP pada hari Sabtu yang lepas. HAHA, ayat tak boleh blah.

Huargh! Bangun, solat Subuh, mandi-mandi, pakai baju melayu, keluar rumah, naik kereta, meneruskan perjalanan ke sekolah! E'eh, tapi sebelum tu, pergi Petronas dulu. "Ayah, pergi Petronas jap. Nak topup," kataku kepada ayah. "Ada duit tak?" ayah ingin mendapatkan kepastian. Jawabku, "Ada". And then ayah belok ke Petronas, yuhu! Dapat gak beli topup RM10 je. Ayah beli Metro kat Petronas gak. Hee :D Teruskan perjalanan lagi ke sekolah.

Dah sampai sekolah : Ayah! Hish! Dah pakai lawa-lawa, kena jalan jauh plak tu. Dari PPD ke sekolah. Pergh! Ayah nie pun, kalau malas tu, biarlah berpada-pada. Takpe lorh. Jalan je ke sekolah terus. Dah sampai sekolah, tak ramai yang datang. Semua dah dalam dewan. Tapi belum start lagi majlis. HAHA, ingatkan aku sorang je bawa phone. Rupa-rupanya ramai gila yang bawa. Cikgu Radzah berkata, "Saya tak nak sesiapa pun pegang handphone masa ceramah nanti. Kalau saya nampak, saya rampas!". Pergh! Seram deh! HAHA. Biasa r HSBP boy, semua dengar cakap. Tak ada siapa pun pegang handphone masa ceramah.

HAHA. Lawak lorh penceramahnya. Dah lepas ceramah tu, bagi anugerah apa kebenda entah. Dah siap tu, dibenarkan menjamu selera. Woo hoo .. Siapa masak haa?! Hish! Kalau masak camni, aku datang lagi tahun depan. HAHA. Sedap r pakcik! E'eh, cikgu. Hee :D Aku makan dua orang je. Aku n Sabree. Asyraf and Irsyad pun makan dua orang je. Korang nie! Lain kali, kalau takde orang join, ajak kitorang. Huh! Tapi sedap lorh.

Dah tu,pelajar dibenarkan pulang. Sabree sibuk lak nak bluetooth lagu Rawan. Nah! Amik. Eish! Dari hari tu, minta, minta. Haish! Yeah! Ayah sudah sampai. So, balik rumah lorh! ~ The End ~


No comments: