-->

Saturday, April 17, 2010

lagu :)

Akmal ! Thanx bebanyak sebab ajar aku macam mana nak letak lagu dalam blog. HAHA. Aku appreciate sesangat. Yeah ! Dah tau macam mana nak letak lagu. Nak aku ajar ke ? OkOkOk, Akmal ajar aku macam nie.

. Mula-mula tekan Gratisan Musik tu.
. Lepas tu, korang akan dibawa ke http://fullmusik.co.cc/
. Korang search je lorh lagu at situ.
. And then diorang akan bagi kod.
. Copy code tu tau !
. Korang pergi Layout at Blogger.com
. Add Gadgets !
. HTML / Java Scripts
. Paste code lagu yg korang copy tadi.
. Save and DONE !

Senang tak ?! Kalau tak, tanya aku at borak-borak :) tau ! Ok, sebenarnya ada sambungan bagi entry "update!" tu. Masa nak update, internet tengah problem. So, terpaksa end kan sampai semalam yg aku tulis tu je. Ok, aku sambung sekarang nie gak.

Sebenarnya, nak beritahu korang je, HSBP dah start buat kelas tambahan. Huargh ! Takpe lorh, dah tahun nie PMR kan. Kena r korban masa sikit. Macam ibu cakap, "Takpe r. Tahun nie kan PMR. Korban r sikit," . Hee :D Baik lorh ibu ku yang tersayang. Betul pe ibu aku cakap kan ! Kena korban. Nanti bila korang SPM, lagi teruk kelas tambahannya. Hari Jumaat pun ada kelas tambahan. Huh! Naik stress kepala aku masa SPM nanti.

Huh! Kelas tambahan bermula pada hari Isnin, Science. Mak ooi ! Cikgu Ishak ajar, tak best lorh. Dia buat lawak, bila kitorang dah ketawa, dia pulak yang nak marah-marah. Lebih baik tak yah buat lawak kalau macam tu ! HAHA. Hari Selasa paling best ! Encik TEE SIN AY ! Dia takde r torture sangat masa dia tengah ajar. Lagi pun, kitorang buat latihan dalam kertas je. Senang r gak soalannya. SimplifySimplify je. Tak susah sangat. And then hari Khamis, Puan Salina ! English doe ! Cikgu pun okey r gak. Buat lawak pulak. HAHA, Premmen dapat pujian daripada Puan Salina. Premmen kalau cakap dalam English, selalu je salah. Walau salah, dia tetap gak try cakap dalam English. Tu sebab cikgu puji ngan Premmen nie :) Tahniah ye Premmen !

Itu baru minggu pertama, belum lagi minggu kedua. Aku tak tahu r kalau minggu-minggu yang seterusnya. HAHA, tergelak aku tengok baju terbaru Taekwando. Warna purple pulak tu. Jambu lorh. Ye, HSBP boy tahun nie semua akan jadi jambu budakbudak nye. Mana tak nya, PKBM pun buat warna PINK. Tapi yang buat baju warnawarna nie sebab kitorang takde baju T-shirt yang official. Maksud aku, KRS kan ada baju official, warna HIJAU. ST. John warna HITAM and PUTIH. BSMM warna HITAM and MERAH. Kadet Bomba warna HITAM and Pengakap warna KELABU. Betul tak ?! Haa ! Taekwando, Silat mana ada official T-shirt. PKBM aku tak tahu r ada ke tak ada sebab setiap tahun buat baju lainlain. Gila kaya budakbudak PKBM nie.

Hmm, OK lorh. Best tak lagu Nothin' On You nie ? HAHA XD Layan je r ye. Dah siap mengupdate suda. OK lorh, BYE and ASSALAMUALAIKUM .


1 comment:

Farah :) said...

ehem ehem..igt aku mengutuk sekejap...TAU KO NK LETAK LAGU NIIIIIIII!!!!grr...sabar sabar..hahaXD naseb bek ak kawan bek ko!HAHA