-->

Tuesday, June 21, 2011

Entry mengutuk orang?!

F**K!

Siapa yang tak pernah mengutuk orang, kan? Okay, kita boleh buat apa sahaja dengan blog. Ada yang nak berniaga dalam blog, ada yang nak cerita pasal diri sendiri (ala-ala diari online), dan macam-macam lagi. Tapi macam mana pulak dengan entry yang berbaur mengutuk orang? Ahaa.. nie la topik yang Amai nak bincangkan.

Korang tak perlu terasa la, tapi selalunya, majoritinya, blogger perempuan yang suka mengutuk orang, kan? Tambah-tambah lagi buat entry, lepas tu mengaibkan orang tu dengan letak picture orang yang korang kutuk. Itu memang tak baik, kawan-kawan. Blog nie bukan untuk melepaskan marah, tapi blog nie untuk kita berseronok.


- Ahaa, thumbs up! -

Kann? Happy la sikit. Tak payah la nak mengutuk orang melalui entry. Mana tau tiba-tiba korang mengutuk A, yang B pulak terasa? Kan dah susah. Tambah-tambah lagi bila B tu, best friend kita sendiri. Aduhh. Memang susah, kan? Apa-apa pun, s
ebelum tulis entry tu, pastikan korang elak untuk mengutuk orang.

Amai nak bagi tau sedikit, memang tak ada orang yang suka baca pasal entry berbaur kutukan. Nak tahu kenapa? Sebab ada orang lain melalui cabaran yang susah, lebih daripada korang lalui. Ingat-ingat la ehh? Chill sikit ;)

CHILL!

P/S: Menulis novel? Boleh ke?

1 comment:

M R . H A K I M said...

Aku suka kutuk orang!!!!

(p/s: datang blog aku! dh transform!) haha