-->

Saturday, February 27, 2010

Sukantara :)

Assalamualaikum.. Dah lama ke tak eyh ak tak update blog nie? Kalau lama, sorry sesangat sebab busy dengan homework, kerja kursus Sejarah and Geografi. Fuh! PMR candidate r katakan. Macam-macam kena buat.

Haa.. Minggu nie start sukantara. Aku dapat sumbangkan 4 daripada 4. HAHA.. SukaSukaSuka.. Acara-acaranya ialah (ayat tak boleh blah) :
  • Lontar Peluru
  • Lompat Tinggi
  • Lari 100m
  • Lari 400
HAHA.. Hari Selasa, rumah sukan Syed Nasir (rumah sukan aku), mendahului beb! Yelah, kitorang mendahului sebab boleh katakan, rumah sukan Syed Nasir semuanya datang, lepas tu kitorang sememangnya atlet yg tak didendang (betul ke nie?!) HAHA.. Lantak r tak didendang ke, janji dah mendahului.

Hari Khamis pulak, tetiba cikgu datang kelas, panggil nama aku dengan Yi Hau pergi latihan perbarisan pukul 12.50-2.00. Tapi pergi latihan kitorang pukul 1.15-2.00. HAHA.. Malas doe nak latihan perbarisan nie. Kalau semua datang takpe r jugak. Nie 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11. Haa! 9 orang je datang. Terpaksa terusakan je latihan.

Lepas tu, balik, Cikgu Anita minta tolong pulak. Nasib baik senang-senang je kerjanya.

Pakcik, saya bukan nak biadap, ok? Tapi masa hari tu saya tengok pakcik ambil apa kebenda dekat perhimpunan tu, OMG! Muka pakcik saya tak boleh tengok dah. Bangganya r. OK eyh, saya bukan nak biadap, tapi nak tegur sikit je. Bangga-bangga nie kan tak baik. Yang baik datang dari ALLAH, yang buruk datang dari kita sendiri. So, ingat-ingat je pakcik. Tapi pakcik kadang-kadang baik tau! Hee c(:

OK lorh, nanti tulis banyak-banyak, buat dosa pulak. Mengutuk pulak nanti. Hee :D Bye and Assalamualaikum .....

No comments: