-->

Thursday, June 16, 2011

Penat la wehh !

Gedebek jatuh ke tanah!

. .

. .

. .

. .

. .

. .

. .


Arghhh! Penat gila. Haha, memang badan dah tak boleh nak buat apa-apa dah. Mana tak nya, tiba-tiba kena berlatih perbarisan untuk kejohanan olahraga tahunan. Wht the ...! Apa kes sekolah buat temasya ni waktu bulan Jun pun Amai tak pasti. Macam apa je.

Mula-mula memang tak nak join perbarisan ni, tapi kesian lak bila tengok ahli kumpulan Syed Nasir ni semua pemalas. Terpaksa la datang :( Korang fikir korang enjoy la duduk rumah tak payah datang latihan perbarisan? WTH. Korang ingat kitorg ni kuli korang nak buat latihan ni? Banyak cantik. Hancur la korang ni!

Dah, haha. Lega sikit. Nak rehatkan badan sekejap. Memang badan ni dah lesu nak mampus! Byeee.

P/S: Hacker aka Anonymous. Wahh! Formspring Amai ramai yang Anonymous. xD