-->

Tuesday, May 25, 2010

online !


Rindu aku tak ?! HAHA :)) 2 minggu tak online, and hari nie online kembali ! Hmm . Aku tak dapat online tu sebab ada masalah teknikal . Tak yah cerita r ye :) Hmm, sekarang dapat online . Korang mesti rindu dengan celoteh aku kan ? So, hari nie, aku akan cuba sedaya upaya celoteh r ye . Bukan nye apa, kang nanti follower-follower ku lari . Maksud nye, tak nak buka blog aku lagi :( So sad ! Hee :D

Hmm, start dengan poster dekat atas tu ! Korang layan tak drama nie ? Tajuk nye CINDERELLA'S STEPSISTER . Mana layan kan korang ? Korang mesti layan drama barat je :D Hmm, best r gak drama nie . Nak sinopsis nye ? Aku malas nak cerita . Korang tengok je r sendiri cerita nie dekat channel 303 (KBS World), setiap hari Rabu dan Khamis, pukul 9 - 10.10 malam . Tengok jangan tak tengok . Haa ! Budak-budak perempuan kalau nak tengok mamat dua orang tu, korang layan r cerita nie . But cerita nie bukan cerita kelakar . Sedih r bagi aku . Tapi takde r sampai nangis-nangis .

Hmm, dah terlambat dah nie, and sebelum terlajak waktu nya, aku nak ucapkan HAPPY TEACHER'S DAY to all HSBP's teachers ! Terima kasih sebab banyak bagi ilmu dekat kitorang walaupun cikgu terpaksa layan karenah budak lelaki yang macam sial SIKIT . Sikit je, tak banyak . Lagi pun, HS students kan baik-baik semuanya . Takde masalah disiplin sampai terpaksa campur tangan daripada pihak polis . Betul tak HS students ?! Hee :D Nampak sangat kitorang nie memang baik-baik .

Huh ! Minggu depan dah start exam . Bukan minggu depan sebenarnya . Hari Khamis nie dah start, tapi Pendidikan Seni je . Pastu, cikgu cakap, hari Khamis ada gerak gempur Maths . Lepas tu, Puan Vijaya memberitahu, hari Khamis nie gak ada Teknik Menjawab Soalan . Tak tahu r . Nanti esok kot announcement nye :) Harap-harap Khamis nie tak ada kelas tambahan r ye :D Penat :) Relax r sikit kan cikgu . Minggu depan dah exam . Pelajar pun kena r relax sikit . HUHU .

HAHA . Rabu lepas, aku kena join kuiz Maths . Tapi orang tu (tak kenal) cakap, dia nak test keberkesanan penggunaan laman web untuk menjawab soalan-soalan . Tak nak test IQ or whatever r . Tapi sekolah pulak, nak test IQ kitorang . Finally, ak dapat 15/30 je . HAHA ! Gila r . Sub-topik yang belum belajar pun ada di tanya, macam mana nak jawab . Tak tahu kan . Aku dengar, markah yang paling kurang sekali, 8/30 . Tapi tak tahu r siapa yang jawab soalan tu . Tapi, yang aku tak puas hati nye, aku and Au kena buat balik sebab markah tak keluar . WTH ! Dah kena buat balik . Au dapat 12/30 . Kira OK r tu daripada dapat 8/30, betul tak ?! Menyeramkan BD

YeahYeah ! Lepas exam nie cuti, and then, CINEMA-ing lorh ! Tapi nak tengok cerita apa eyk ?! Bagi idea sikit :
. Lagenda Budak Setan
. Shrek Forever After
. Prince of Persia
. Marmaduke
Mana yang best ?! Bagi r idea sikit dekat aku kan . Tapi aku rasa, nak tengok Lagenda Budak Setan sebab macam best je tengok trailer nye :) Korang dah tengok ?! Tengok r sendiri at YouTube . Haa ! Cakap pasal YouTube, video Lady Gaga - Alejandro uwh tak boleh main eyh ? Kalau boleh main, cakap ngan aku . Kalau tak boleh main, pun cakap ngan aku . Nak tengok respons daripada korang .

OK lorh, sampai sini je celoteh aku . Ada tak ciri-cii seorang editor majalah ? HAHA XD Berangan lebih je nie nak jadi editor majalah . Harap-harap r ye aku menjadi seorang editor majalah and majalah tu femes gila ! Hmm :D Berangan kasi gempak ! HAHA XD DahDahDah ! Bye korang ! Assalamualaikum !

No comments: