-->

Friday, March 19, 2010

sekolah !..

Tak percaya kan, sekejap je dah nak naik sekolah. Naik sekolah nie je, macam-macam benda kena buat. Mesti homework sekarang dah banyak, Homework cuti nie, insya-ALLAH malam nie akan siapkan. Yelah, malam nie kalau takda pape hal. Kalau ada hal, mungkin tak tidur malam aku. HUHU.

Takpe r tak tidur malam. Buat homework pagi-pagi nie, banyak idea masuk. Cewah! Macam nak buat karangan pulak kan nak masuk-masuk idea nie. Hari nie siapkan Kemahiran Hidup, Geografi and Sains (nak buat SPS or kertas?) and kalau rajin, buat buku latihan Sejarah Top Goal! Goal!!!! Hee :D

Kali nie tukar templates stretch denim pulak. Tak silap r, nama stretch denim. Cuti nie aku tak berani pun nak ajak ayah pergi jalan-jalan. Entah kenapa. Aku sekarang nie dah risau dengan PMR kot, tu sebab jalan-jalan nie dah tak penting bagi aku. Cewah! Cuti nie kerja aku meng-UPDATE je blog. HAHA. Homework tak nak buat.

Ingatkan hari nie tak mahu online, tapi dah kebosanan, online je r sambil meng-UPDATE blog kesayangan aku nie. HUHU. OK lorh, mau offline sudah. BYE and ASSALAMUALAIKUM :)

No comments: