-->

Tuesday, February 16, 2010

Kluang !...

Yeah ! Dua-dua sama sengal, sama siot, sama pape jelah. Tapi dua-dua pun ada kelebihan gak. YM lagi sengal !

Hari tu pergi Kluang. Best doe! Mula-mula pergi jemputan kahwin, and pergi rumah pakcik aku, and then pergi makan RFC (Radix Fried Chicken). Boleh bersaing dengan KFC lorh. Best lorh pergi Kluang. Nak je ajak ayah pergi Kluang Mall sebab RFC depan Kluang Mall je. Tapi disebabkan hari dah Maghrib, so teruskan perjalanan menuju ke masjid dan terus balik ke Batu Pahat. (Ayat tak boleh belah) ..

Thanx r ye pada Nada and Farah because sanggup mesej-mesej aku. Kalau tak, memang sah r bosan dekat Kluang takde buat pape. Farah bila aku cakap jumpa boy-boy yang hot, suka kau eyh. Kau pergi umrah pun tak nyesal-nyesal lagi ke? HAHA .. Kau cakap aku tak berani nak cakap dengan strangers, tapi kau tu, berani ke tak? Haa?!?

HEHE .. Adoyai! Apek-apek dekat taman aku ni tak pernah-pernah nak main mercun, tahun nie, diorang punya meriah main, Masya-ALLAH. Tak ingat orang lain yang tengah tidur agaknya. Tapi best gak bising-bising di malam hari. Takde r sunyi je .. Glee! Best! Cuma ada lucah sikit. And watak-watak ramai yang gay. Apsal r nak buat watak gay?! Watak lesbian takde ke? Tak habis-habis nak kutuk lelaki. HAHA .. WTF! MySpace suka je cari pasal! Nak online punya susah. Facebook pun satu, application kadang-kadang lembab! Guys, sebelum terlambat, aku nak wish ...

Happy Chinese New Year !!!

Lambat plak r nak upload pix. Nasib baik ada 713 (MTV Channel) .. Sayang kau ketat-ketat !... KLiK, thanx because keluarkan cover SS501. Aku sekarang dah addict dengan J/Kpop. Macam mana tetiba suka, tapi sayang KLiK ketat-ketat. HAHA ..

Sepatutnya esok Rabu pergi Tiara Beach Resort, tapi disebabkan ibu tak bagi, tak dapat pergi. Sedih yang teramat sangat. OK3, cow! Sedih sudah. Tapi takpe, sekurang-kurangnya, aku tak kena buat homework banyak-banyak dalam satu hari. Nak pergi, siapkan homework dulu. Fikir-fikirkan balik, nak pergi ke tak nak? PeningPeningPening! Dah r, bye and salam !...

No comments: